Muskelterapeut med lovende effekt på Parkinsonpasienter

Fantastiske nyheter for alle som lever med Parkinson sykdom!

Behandling av Parkinson-pasienter kan gjøre en forskjell

Vi er begeistret for å dele at vår dyktige muskelterapeut, Mattias Lövgren, med sin bachelor i osteopati, har oppnådd bemerkelsesverdige resultater i å hjelpe personer med Parkinson sykdom.

Behandling av Parkinson

Parkinson sykdom kan være utfordrende å leve med, men vi er stolte av å kunne tilby et håp og en hjelpende hånd ved hjelp av muskelterapi. Mattias har en dyp forståelse av hvordan Parkinson påvirker kroppen, og hans tilpassede tilnærming har hjulpet mange med å forbedre bevegelsesområdet, redusere smerte og øke livskvaliteten. Pga. hans lovende resultater med pasientgruppen har Parkinsonforeningen i Oslo/Akershus denne uken (uke 17 2024) skrevet en artikkel om han og hva han gjør, og han skal også i nærmeste fremtid være med i foreningens podcast om temaet.

Muskelterapeuten som har bachelor i osteopati

Mattias som har 1 år igjen før han kan titulere seg som osteopat har arbeidet med pasientgruppen på mange forskjellige måter, og er så positivt overrasket over den ofte forbløffende gode effekten mange av hans pasienter får. Hvis du eller noen du kjenner lever med Parkinson sykdom og ønsker å utforske hvordan muskelterapeuten på OK klinikken kan være til nytte, ikke nøl med å kontakte oss for en konsultasjon med Mattias.

Sammen kan vi jobbe mot bedre helse og trivsel.

Flere Blogg-innlegg

Oppdag hvordan osteopati kan lindre stress og angst: En vei til bedre livskvalitet og søvn!

Osteopatisk behandling ved kvinnerelaterte plager
Osteopati og kvinnehelse er det store interessefeltet til osteopat Ingrid Bjørklund ved OK klinikken på...