Nora Helk

Nora Helk er vår nyeste kiropraktor.  Nora har sin kiropraktorutdanning fra den anerkjente skolen AECC University College i England.  Etter studiene gikk turen videre til Aalborg i Danmark, hvor hun både har hatt turnus og jobbet som kiropraktor i klinikk.

Etter nesten 9 år i utlandet er vi veldig glad for at en stilling ved OK klinikken kunne være med på å lokke Nora tilbake til Norge.

Nora har mye erfaring med behandling av barn, spedbarn og gravide. I tillegg behandler hun ungdom, voksne og eldre. Som kiropraktor er hun opptatt av å finne årsaken til dine smerter og plager, og gi deg råd om hvordan du fremover kan forebygge tilbakefall. Nora er spesielt dyktig på behandling av korsryggsplager hos voksne og skader i ankel og fot. Hun har også erfaring med behandling av migrene og spenningshodepine.

Nora tilbyr gratis gruppebasert veiledning til gravide og nybakte mødre! Klikk her for å lese mer om tilbudet.

Kiropraktikk er en terapiform som erfaringsmessig gir gode resultater mot spedbarnskolikk. Våre kiropraktorer gir en veldig skånsom og effektiv behandling til spedbarn med kolikksmerter. Behandlingen er med på å optimalisere barnets funksjon og gi barnet bedre bevegelse og sirkulasjon. Slik blir kolikkplagene mindre. Klikk her for å lese mer om spedbarnskolikk.

Ønsker du å bestille time hos kiropraktor Nora? Det kan du gjøre via vår online booking, e-post til mail@okklinikken.no eller tlf: 23 21 38 00

Kiropraktor

Vår kiropraktor Emmanuel Tendille er offentlig godkjent kiropraktor. Som kiropraktor benytter han seg også av kinesiologi ved sine behandlinger. Emmanuel har arbeidet hos OK klinikken på Majorstuen i Oslo siden 2014 og vi er veldig fornøyde med hans kunnskaper innenfor kiropraktikk.